.dagen idag

Natten gick superbra! Så stolt över min lillkille.

Idag har jag gjort massor. Knappt haft tid att sitta ner. Det har varit städning och utelek med barnen och handlat två gånger. För att jag glömde mitt leg och bara fick ut det ena paketet från cdon första gången, det som var skickat som brev. Men nu har jag allt hemma, så nu ska jag hämta något gott att äta från köket, och sedan slå mig ner i soffan och titta på några avsnitt av Veronica Mars. Underbart! Det blir nog en trevlig fredagskväll, trots att P även ikväll är inne hos grannen och fixar med nox aurea-skivan. På söndag ska den vara klar och det ska bli väldigt skönt att få "tillbaka" min sambo igen.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0