.svante under badkaret

Jag skulle vara duktig idag och ta fram alla barnens badleksaker som hamnat under badkaret. Jag har försökt ta bort sidan och dra ut det från väggen, men ingenting har fungerat, det är därför jag inte orkat tidigare. Men nu tog jag moppskaftet och sopborsten och började kräla runt på golvet. Lyckades faktiskt få ut allt jag såg.

Men jag såg något annat också. Fönster-Ture har tydligen en kompis här. Badrums-Svante. Fast Svante var tredubbelt större än Ture.

Vad gör jag nu? Jag får inte in dammsugaren under badkaret. Spola bort honom? Tänk om det är honom jag spolat ner där en gång förut, som nu bor under badkaret och bidar sin tid för hämnd? Paranoid, jag?

Men ärligt, jag vill inte ha en jättespindel som bor under badkaret ju :(

Kommentarer
Postat av: ffloria

Uääk--- det bor en spindel under en av våra lister också, men jag tror att jag kanske lyckats fammsuga upp den. Jag har ju dock ingen fobi.

2008-03-26 ~ 22:03:09
URL: http://floria.blogg.se/

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0