.shoppingtur utan shopping

Igår var min mamma/barnens mormor och Tiny här. Vi fikade barnen fick påskägg, och sedan åkte vi till stan på shoppingtur, fast jag handlade ingenting. Det var roligt ändå. K fick en gullig keps och A fick ett par söta byxor.
Åh vad jag längtar till i sommar, eller förhoppningsvis ännu tidigare, då jag ska ha några tusen i fickan och gå och handla saker bara bara till mig! Och säkert lite till barnen för det finns ju sååå söta barnkläder! Såg en underbar baddräkt på H&M men den fanns inte i A´s storlek. Men jag borde kanske köpt den ändå... så söt!
Såg en linne som hade varit tufft till K med, med texten "I look just like daddy", det hade P gillat! Men linnet hängde tyvärr på bebisavdelningen.
Barnen var duktiga och gnällde inte det minsta, trots att A brukar ha så mycket spring i benen.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0