.rhoena

Jag har insett att jag nästan bara skriver om barnen, och jag skriver nästan bara om barnen för att jag är för lat för att pränta ner deras små framsteg och kommentarer på vanligt papper. Men det är väl tur det, annars hade jag inte haft mycket att skriva om.
Många tycker säkert mitt liv verkar tråkigt, men jag älskar det! Jag busar med barnen, surfar, läser, kollar på tv och är kreativ. Kreativ = skriver, scrappar, ritar. Även om jag inte ritar så mycket nuförtiden. Och jag vill ha ett piano! Ska mäta väggen i sovrummet och se om ett piano kan få plats där. Hoppas!
Och så umgås jag förstås med min älskade P.

Fast å andra sidan... mitt bloggnamn borde ju ge en liten visning om vad bloggen handlar om. Iallafall om man vet vad mina små älsklingar heter. Något att klura på.

Nu ska jag kika mailen, verkar som att tjejsnack har kommit med lite nya frågor.


Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0