.lillan också

Igår kissade K på toaletten för första gången (har varit bara pottan innan).
Och imorse när han satt där tog jag av A nattblöjan och sa åt henne att sätta sig på pottan. Hon parkerade där och efter en kort stund kissade hon! Duktig tjej! Hon blev nog lite stolt, för hon pekade ner och sa "Dä! Dä!" jag tror hon ville plaska lite också men det fick hon inte kan jag ju säga.

Jag har fortfarande inte köpt något godis. Idag är det onsdag och jag hade ju sagt till måndag. Fast jag vet inte om jag fuskat lite kanske, jag gjorde microkola i lördags och så testade jag toblerone-glass. Som inte smakade särskilt mycket toblerone.
Men skit samma. Ikväll tänker jag iallafall köpa mig lite godis och äta det till Top Model, och sedan tänker jag inte ha något förbud, men försöka att inte köpa så ofta iallafall.

Nu måste jag hänga en tvätt som blev klar igår. Snart iallafall.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0