.idag mår jag bra

Fy vad jag mådde konstigt igår. När jag la barnen tog jag en panodil strax innan, så kvällen var bra iallfall. Men vad skönt det var att vakna i morse och må bra.

Började dagen med att K fick leta fram påskäggen. A sov, så han fick leta ensam. Hon är ändå lite för liten för att förstå.
Jag hade satt en lapp på sovrumsdörren från påsktuppen och skrivit att han skulle leta efter påskäggen och leta efter: och så en bild på spisen.
På spisen satt en ny lapp med en bild på sekretären. Fast den var lite svår så jag fick hjälpa honom. Sedan var det hans motorcykel, soffbordet och tv-bänken, och i lådan i tv-bänken låg äggen. K tyckte det var jättekul! Nästa år får jag nog göra en längre "bana".
Han fick en liten fyrhjulsmotorcykel, förstoringsglas och godis i sitt. A fick en bil och godis. De käkade upp allt till frukost *s*

Sen städade jag eftersom jag inte orkade igår. Påskmiddag bestod av ägg, räkor, köttbullar, rödbetssallad, potatissallad, tunna skivor rökt kalkon, tomater och gurka. Och påskmust såklart. Mums!

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0