.ett till

jJavisst ja, vi fick vår nya spis idag. Den är så fin, men jag vet inte om jag ångrar att vi inte tog en vanlig ändå, för nu kommer jag vara jätterädd för att behandla den fel så att den blir ful och får en massa repor och skit.

Dessutom höjdes år hyra med 30 spänn för den, och de vill göra en årlig höjning också, som ska gälla från första april, men eftersom de förhandlar nu kommer vi få den retroaktivt. Skitkul. Not.

Snart uppe i 5000 spänn. Jag sa till P att vi borde ringa dem och be dem komma hit och kolla på våra slitna golv och jättefula slitna och trasiga (!) lister, slitna dörrar, ojämna tapeter... känns som att listan kan bli låååång. Ska de höja hyran hela tiden kan de väl höja lite på standarden också?

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0