.sjuk plutt

K är sjuk idag. Han har kräkts 3 gånger, första gången direkt på morgonen, andra gången efter morgonvällingen. Sedan mitt å dagen åt han en tallrik gröt, några timmar senare ingen middag alls, så han fick en ny flaska för att få något i sig men den spydde han också upp.
Jag visste att vi hade en mer i kylskåpet, så jag frågade om han ville ha dricka.
"Vill åsså ha licka!" sa A.
Så de fick dela på den, men K drack ingenting. Han var så trött så trött och somnade redan klockan sju. Han hade säkert kunnat somna redan vid 16-tiden, fast vi höll honom uppe lite, bättre han sover på natten.

Jag drog en snabbis till biblioteket med efter tredje spyan och lånade lite nya böcker, till barnen och till mig.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Nice blogg

2008-06-24 ~ 19:14:53
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: Alicia

Hej! :-) Du får jättegärna kolla in min blogg och lämna en kommentar. Jag skriver om allt från smink till fotografering och ger tips om allt möjligt. Låter det vanligt? I'll do it my way.

Kommentera gärna designen! Kram, Alicia

2008-06-24 ~ 19:57:24
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0