.fk skit

Jag har alltid tyckt att fk har varit bra, vi har aldrig haft stora problem med dem och om de någon gång betalat ut våra pengar försent har det bara varit att ringa så har de satt prioritering på ärendet och pengarna har kommit inom tre dagar.

Men nu är de ju skit, varför omorganisera till det sämre!?
Innan skulle man skicka in blanketten senast den 10e och hinna få sina pengar samma månad. Nu är det plötsligt 30 dagars handläggningstid - alltid- och de får inte sätta prio förrän dessa 30 dagar har gått.
Ok jag får skylla mig själv lite som anmälde fp den 16 maj, 6 dagar för sent. Men då tycker man ju att pengarna bara ska vara 6 dagar sena också. Vilket innebär att jag borde fått dem runt 31-1 iallafall. Men neeeej då. Nu får vi dem tydligen tidigast den 16 och det känns blääää.
Fast skit samma, det är inte hela världen, men jag stör mig ändå.

Dessutom fick jag plats 311 i kön, jag skojar inte. Det skulle ta 20 minuter ungefär fast det tog 30.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0