.apa= döskalle

Idag när vi skulle gå ut plockade jag fram en tröja med en glasstrut på åt A. Den vägrade hon ha på sig. Istället klappade hon sig på magen och sa "Apa!"
Sedan sprang hon till sin garderob och klättrade på den så hon skulle nå översta korgen. Hon har en sådan där ställning med 4 trådbackar i. Hon letade. Hittade inte.
Jag försökte med bilbodyn och supermanbodyn med de dög inte. Hon hittade den orangea med kronan på som hon ville ha, fram tills hon såg trycket, då var den också fel. Den röda bodyn med lillasyster på trodde hon var en med döskalle på, men när hon upptäckte att så inte var fallet dög inte den heller.
"Apa botta!"
Så jag kollade runt lite i lägenheten. Jag hittade den vita döskalletröjan i tvättkorgen så den gick inte. Så hittade jag den rödvitrandiga döskallebodyn i sovrummet och den funkade. När jag visade A den sken hon upp.
"Hitta apa!"
Den ville hon gärna sätta på sig.

Kommentarer
Postat av: Tiny

hahhaha. men gud va gulligt!!! ((:

2008-06-17 ~ 23:12:52

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0