.sånger

Jag vet att jag skriver mycket om A nu. Mer än om K känns det som. fast hon utvecklas ju snabbare, och allt det söta och gulliga och roliga K säger kommer ut i så lååånga meningar att när jag äntligen ska skriva ner allt så har jag glömt det.

Men lite kan jag minnas.

K: Mormor och jag ska åka och köpa en helikopter. Mormor och bilen ska åka luciatåg. Först ska mormor köra bilen själv. Sen ska dom åka luciatåg och sen ska mormor köra in bilen i spårvagnen och sen köra hit.

Hm. Inte riktigt hans ord, men på ett ungefär.

A sjunger:

* Dansa tiger, dansa tiger, dansa tiger fluga, dansa fluga, dansa...

* Jag vill leva, jag vill leva (Ja må du leva)

* Fiiii fågel, fiiii fågel (Jag vill va fri som en fågel - luffarvisan)

* Lilla nuge atta de, atta de, atta de, atta de, atta de, atta de... DIG! (lilla snigel)

* Tige o puh, tige o phu (Mina vänner, Tiger och Puh)


Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0