.utomjordiska äpplen

Idag har det varit varm sol men kall luft. Härligt väder i början. Jag och barnen gick ut vid 13.20 och A somnade fem över halv. K åkte i brandbilen och klättrade i nätet upp till rutchkanan och åkte säkert tio gånger, om inte mer. Sedan gick vi till en annan rutchkana och avslutade med båten. Första halvtimmen var det jätteskönt.  Sen började jag frysa. Blev bara kallare och kallare, trots att solen var jättehärlig.

När jag duschade ikväll upptäckte jag att vårt schampo var slut. Typiskt också, hade inte en tanke på att det behövdes när P skulle handla. Det är ju han som varit hemma och gjort slut på det.
Tur vi hade barnschampo. Natusan kids alien apple. Var svindåligt men det luktade gott iallafall. Det gjorde iallafall håret rent så jag kan gå och köpa riktigt schampo imorgon.

Jag kom precis på att jag tvättat tre maskiner idag men bara hängt upp två. Det betyder att den tredje fortfarande ligger kvar i tvättmaskinen. Klockan är 22.30.... orka... den får ligga tills imorgon.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0