.så fånigt

Idag letade jag efter schnitzlar i affären, skulle ha det till middag. Gick längsmed alla frysdiskar. Stötte på en tjej som gick i vår föräldragrupp och hejade, sa att jag letade schnitzlar men inte hittade några och skulle leta vidare. Tillslut hittade jag dem. Precis där jag stått och sagt att jag inte kunde hitta dem. Fånigt!

Jag tror att stackars K har växtvärk på nätterna. Fjärde kvällen i rad han vaknat och varit ledsen. Borde köpa hem lite mer flytande panodil, jag tror att vår är slut och det är så dumt att inte ha hemma.

A kan förresten några nya ord. Bompa och rumpa, fast hon säger förstås inte riktigt så som de skrivs. Hon säger "kissat" också, efter att hon kissat på golvet. Ikväll skulle de bada och hon stod vid badkaret och sa "kissa" och sedan kissade hon. Synd att vi inte hann sätta henne på pottan!
Lovven betyder vovven och Ka betyder katt.

Och när vi var ute innan blev hon helt fascinerad av en fågel och utbrast: "Titta!"


Kommentarer
Postat av: tiny

haha. va gulligt.. (:

2008-02-04 ~ 23:27:38
URL: http://tinys.blogg.se

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0