.pocket, nej tack

Typiskt. Beställde en massa böcker på bokrean på adlibris. Tre böcker för att komplettera en av mina serier, en för att komplettera en annan. Tre andra böcker till mig, tre var till barnen. Allt klart och inskickat. Då ser jag att de fyra som ska komplettera mina serier är i pocket. Neeeeej. Jag vill inte ha pocket! Jag vill ha kartonnage. Eller inbundet. Pocket, nej nej nej.
Eller jo, pocket är ockå bra. Billigt och så. Smidigt att ta med sig. Fina om man hanterar dem bra och det gör jag alltid med alla böcker. Jag gillar pocket . Men inte när resten av böckerna i serierna är kartonnage.
Så jag avbeställde alltihop, och skulle sedan göra om betällningen. Då var en av böckerna jag tänkt mig till K borta!? Så jag sket i alltihop.
Tror jag ska åka till stan och handla IRL istället. På rean alltså.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0