.ett inlägg om godis

Ok. Jag är en periodare. Alltså vad gäller sorter. Jag snöar in mig på en sort och äter den tills jag tröttnar, då byter jag. Så det är liksom inga perioder utan godis. Förrän nu. Men tiny  ville ha lite att locka mig med, och jag är snäll och hon är elak så här kommer det. Utan någon speciell ordning.

Gröna med salt i. Fast detta är mina favoriter JÄMT men köper inte så ofta.
Marabou digestive
Marabou mjölkchoklad
Marabou helnöt
Röd pringles
Grön pringles
Tutti frutti passion
Tutti frutti sour
Lakritsal (gravid med K)
Riesen
Lösgodis (orkar inte skriva sorter men salt och surt)
Dubbelnougat (gravid med A)
Punchpraliner, hallonbåtar, geléhallon (gravid med A)
Marianne (jag och P när han bodde i Hva, åt alltid marianne *s*)
Lättsaltade chips (med dipp)
Polly
Gott och blandat
Fruktkola

Nä nu orkar jag inte lista mer. En del av sorterna har inte varit mina favoriter med stort F, alltså sådana jag verkligen köpt och köpt och köpt, utan bara köpt ibland. För tillfället, fram tills nu, har det varit väldigt mycket Marabou digestive iallafall.

Så... locka mig nu. Jag kommer ändå att klara det. För jag är i n t e beroende. Nepp.






Kommentarer
Postat av: tiny

*MOHAHAHAHHA*

2008-02-22 ~ 23:03:41
URL: http://tinys.blogg.se

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0