.duktig och lat

Jag har: plockat upp i vardagsrummet och städat ungarnas rum, bäddat sängen, vikt två maskiner tvätt och slängt in en annan i tvättmaskinen. Gett A mat och städat upp efter det och diskat den lilla disk som var.
Hmmm... låter inte som så mycket. Jag har dammsugning, toastädning och kattlådetömning kvar. Ska hämta K på dagis om en timme.

Måsten denna vecka:
Organisera lite i expediten nu när lack-hyllorna trillade ner
Städa och sortera i korgarna, det ligger hur mycket prylar och papper som helst i dem, säkert hälften ska slängas.
Städa min och P´s garderober! Det är kaos i dem. Rensa, rensa, rensa. (Och köpa nytt!)

Undrar om jag orkar allt innan fredag...
Vad lat jag är!

Kommentarer
Postat av: floria

det är verkligen hemskt, städningen tar aldrig slut. nu ska jag gå ner och tvätta. har tröstat mig med en kexchoklad i förtid :-)

2008-02-05 ~ 19:53:18
URL: http://floria.blogg.se/

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0