.bästa och värsta

Bästa/värsta:

  • Minnet?

Bästa: Graviditeterna, förlossningarna (ja, faktiskt!) och all tid med barnen. Finns inget som kan slå det.
Värsta: Högstadietiden

  • Resan?

Bästa: Nya Zeeland, även om det varit roligare om jag haft med mig en jämnårig. London var också underbart.
Värsta: Får väl säga första gången i grekland, då jag fick ligga på sjukhus nästan hela tiden.

  • Maträtten?

Bästa: Svårt... lax tror jag
Värsta: Svamp och inälvsmat

  • Köpet?

Bästa: Luskammen (haha). Näää... det finns så mycket. Mina böcker, datorn, dataspel, vissa kläder, tvättmaskinen. Kan ju inte välja.
Värsta: Hmmm... en begagnad bärbar dator vi aldrg använde. Eller ett klädesplagg från Blue Fox för typ 700 spänn som jag använde kanske en gång. Jättesnygg men passade aldrig mig.

  • Egenskapen hos en vän?
Bästa: När de "tillåter" mig att vara mig själv och tycker om mig som jag är
Värsta: Finns ingen värsta. Har de en egenskap som passar under "värsta" skulle personen inte vara min vän längre. Orkar inte omge mig med folk som får mig att må dåligt.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0