.julkalendern

Har inte så mycket att blogga om. Jobbar och jobbar och jobbar. Förra veckan var jag ledig onsdag och lördag. Denna veckan imorgon och fredag. Egentligen onsdag också men så fick jag en till A-tid. Bra. När jag jobbat klart veckan är jag uppe i 37 timmar i december. Nästan heltid första veckan, alltså. Kommer nog inte bli så mycket sen, nu när det snart är jul och så.

Idag var K lycklig för han skulle ju få öppna första luckan i julkalendern! I år blir det ingen chokladkalender, tänkte köpa det först, men det blir så dumt. Precis som om de kommer nöja sig med en bit/kväll, skulle bara sluta med skrik och bråk. Förra året öppnade vi många luckor runt 1 gång/v i stället, men då försvinner ju själva grejen med julkalender.
Iallafall har han pratat om det sen kanske tre dagar tillbaka, att han ska öppna luckan när jag kommer hem från jobbet. Och när julkalendern började var det äntligen dags. Jagt änkte att vi skulle kolla på avsnittet först, men det var ju bara skit. Så han fick öppna.
Men jag tror han blev lite besviken... jag vet inte riktigt hur han hade föreställt sig allt, men det var nog inte så jättespännande när det väl hände. Efteråt ville han öppna en till iallafall, men jag sa att han får vänta till imorgon.
A fick öppna radiokalendern, men jag tror inte hon brydde sig direkt.

Kommentarer
Postat av: floria

Corinne gillade faktiskt att öppna, men bilden var väl intressant i en sekund. Däremot tyckte hon att det var jättekul att limma fast luckorna på baksidan.

2008-12-02 ~ 16:45:20
URL: http://floria.blogg.se/
Postat av: floria

Corinne gillade faktiskt att öppna, men bilden var väl intressant i en sekund. Däremot tyckte hon att det var jättekul att limma fast luckorna på baksidan.

2008-12-02 ~ 16:45:56
URL: http://floria.blogg.se/

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0