.dyr gran

Idag köpte vi granen! Det blev en dyr sak, 280 spänn! Men den är superfin. Blågran heter sorten, och den har jättefina barr. Hög är den också, tror den var högre än P tillochmed. Förra året hade vi en som var kortare än mig.
Imorgon ska jag städa, göra rosa karameller, knäck och lite mer chokladkarameller, för de är nästan slut. Barnen älskar dem...
Sedan får vi se när granen tas in, kanske redan imorgonkväll. Och då ska jag ta kort och lägga in.

Jag och barnen gjorde julgranskarameller idag. Fast de fick bara göra en var, för jag fick ju göra allt jobb, vika och klippa (de försökte men det är svårt - A klippte mig nästan i tummen), men klistermärken satte de på själva. Många klistermärken!

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0