.min första dag

Första dagen på jobbet! Jag tyckte faktiskt det gick bra. Kom ganska snabbt in i det, nu är det bara att träna upp snabbheten också. Kände mig ganska långsam, men tiden gick otroligt fort! Fast det var mycket raster på kort tid, jag jobbade 9-15 och hann med raster på 1 timme och 1 kvart.
Ska jobba samma tid på fredag också. Och trots att det var första jobbdagen på nästan 5 år (shit!) så måste jag erkänna att det är ganska skönt att vara ledig imorgon. Få mjukstarta lite. Sen hoppas jag på mycket jobb.
Hon sa att september tydligen är en bra månad, att det kan bli 2 dagar i veckan och det kan bli 4 dagar i veckan. fast tyvärr kan det ju bli så att det inte blir något alls, men det hoppas jag inte. Det är SÅ skönt att få tag i något så snabbt. Det trodde jag inte att jag skulle göra.
Tänk att typ 10 min telefonsamtal till ca 8 olika ställen (10 min sammanlagt alltså!) kan ge det här resultatet. Och då fick jag inte ens tag i alla!
I nästa vecka ska jag gå till ett annat hotell och lämna mitt CV, för de verkade också behöva folk. Hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: Tiny

det är ju jättebra! är så glad för din skull. det är så gött när man får LÖN. det är skillnad på pengar och pengar på nåt sätt. (: Hoppas på mycket jobb! Kram!

2008-08-27 ~ 23:07:49
URL: http://tinys.blogg.se/

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0