.mer tid

Om en halvtimme ska jag hämta barnen. De har fått nya dagistider, istället för 9-14 ska de gå 7.30-12.30, så de får frukost oakcå <--- haha kolla min fina stavning på också. Vet inte hur jag lyckades så det får stå kvar.
Det var A´s avdelning som ville ha det så och de kollade upp om det var ok med K´s också och det var det. Tiderna duger fint för mig, det är inte så noga hur de går. Det ska bli skönt att slippa lite av stressen med frukost på morgonen och sedan när jag hämtat dem blir det ju mer tid tillsammans. På morgonen är jag alltid så trött och det är saker som ska göras och fixas. A behöver dessutom inte sov där heller då, tydligen ville hon mest ligga och prata och inte sova. Hon sover ju inte varje dag när vi är hemma heller.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0