.jobb

Det går bra med A. Igår var hon på dagis mellan 9- 12.15. Idag ska hon gå full tid (9-14) och sova där för första gången. Så hon fick ta med sig sin vovve. Den satt bredvid henne i vagnen. Hoppas hon inte blir ledsen idag bara, hon var lite längig och ville att jag skulle följa med in och titta i böckerna. Men fröken tog hand om henne och jag sa hejdå och gick.

Jag har varit duktig. Igår sökte jag 1 jobb och idag har jag skrivit 2 ansökningar. Tyvärr finns det ju inte så mycket på amv, så jag ska kolla upp lite alternativ. Telefonboken/eniro är väl ett alternativ i såfall, men svårt att veta vad man ska söka. I nästa vecka, när A är helt färdiginskolad, får jag väl ta en sväng på stan och se...
Problemet blir ju också de 12 dagar i september när P är på europaturné, då jag varken kan jobba kväll eller helg. Men jag vill verkligen ha ett jobb, känns helt sjukt att bara lämna barnen på dagis och gå hem. Jag vill ju ha dem hemma om jag ska vara här!!! Ångrar att vi valt 5 dagar i veckan, men förhoppningsvis hittar jag ett jobb snart och då kommer det kännas bra igen.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0