.hejdå

¨Lämnade först K, inga problem. Lämnade sedan A. Idag är första dagen jag har lämnat henne och gått. I fredags satt jag 20 min i deras personalrum, men idag ska jag inte hämta förrän halv tolv. Om de inte ringer tidigare då. Vilket jag inte hoppas. Inte för det, men ringer de inte så har ju allt gått bra..
Och det gick superbra! är vi kom in i vagnsrummet ville hon att jag skulle bära henne, så det gjorde jag. I kapprummet ställde jag ner henne och tog av henne ytterkläderna och fixade till hårspännet. "Pinpenne, pinpenne" sa hon och visade fröknarna.
De sa åt henne att säga hejdå till mamma. "hejdå" sa A och sprang in. Sedan kom jag på att jag måste ge de nya telefonnumrena, och då satt A i köket och ritade. Glad. Jag sa hejdå igen och gick. Jag hoppas hon inte är ledsen, men det verkar som att det kommer funka idag. Får väl se sen när jag hämtar henne.

Nu är det väl meningen att jag ska ägna två timmar åt att söka jobb... ska kolla in amv lite senare. Kan lika gärna skicka ansökningar ikväll, och sätta igång på allvar när jag kan lämna A lite längre stunder.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0