.det gick bra

Det kändes bra idag. Det gick nog bra idag. Skit också! För jag är inte alls säker på att jag vill ha jobbet.
Okej, jag vet att jag inte är i en position där jag kan välja och vraka bland jobben, men det här är ett speciellt jobb. Vad ska jag göra?
Imorgon innan kl 18 vet jag hur det blir, eller iallafall om jag får  provdagar, och går provdagarna åt helvete så behöver jag ju inte fundera mer, fast å andra sidan, om de går bra så kanske jag kommer tycka jobbet är okej ändå?
Fast det ÄR tufft. Och svårt. Och... pinsamt kanske tillochmed.
Det bästa vore kanske att jag inte får det så jag slipper fundera så mycket, samtidigt som jag vill ha ett jobb, fast jag hade ju hoppats mer på något av alla de andra jag sökt. Fast de har ju inte ens hört av sig. Vad gör man?
Försökte ringa till mamma om råd men det var bara upptaget där hela tiden.

Nåja, får jag det får jag väl ge det en chans iallafall, och de tar nog inte illa upp om jag skulle upptäcka att det inte funkar för mig, för det är tydligen ganska vanligt. Och jag får ju lön för provdagarna ändå...

Kommentarer
Postat av: Denice

Åhh, berätta allt, jag blir j jättenyfiken! Vad är det för jobb du kanske får? Var inte så hemlig gumman! Håller tummarna för dig!

2008-08-22 ~ 09:43:17

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0