.vissa dagar bara suger

En del dagar skulle man inte ens klivit upp ur sängen. Blä.
Vissa dagar suger - stenhårt.
Skitskitskitskitskit.

Nej det är inte så illa som det låter, men jag känner bara - suck. Som om inte en viss grej var nog, och så det där med A´s dagisplats som blev fel, och ikväll har ungarna vaknat HELA kvällen, så att jag missade lite på medium och knappt kunnat sätta mig ner.
Men droppen var nog att mitt lilla tidsfördrivsspel som jag kommit ända till level 127 på helt plötsligt deletat min användare så nu måste jag börja om från början. Ååååååååh, orka! Det var inte så viktigt alls, många skulle säkert inte ens tycka det var kul, men det känns bara skit ändå. Vi har inte ens rensat datorn på cookies, så jag fattar inte hur det kunde hända.

Ska gå och lägga mig snart så den här dagen tar slut...


Varför är jag så deppad över A´s dagisplats???

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0