.men allvarligt!?

Allvarligt. Ja, det är om videon igen. Den är ju helt...
Jag testade den imorse. Funkade. Testade igen någon gång på dagen. Funkade.

Ikväll gick inte Lost, men vi tänkte kolla på den nya miniserien Torn, och då skulle jag alltså spela in Top Model. Tio i nio sätter jag i bandet för att ställa in videon - och den fungerar inte. Igen. Bara play, inga tv-kanaler.
Jag lyckas iallafall få upp menyn och ställer in alla tv-kanaler, men så fort de är inställda är de borta igen. Jag blir galen snart. Vad är det här??

Nåja, än så länge är det bara Lost och Top Model som går dubbelt, och nu har Lost uppehåll till 7 maj, surt men tur, då kanske jag hinner lösa det här mysteriet. Top Model går ju annars i repris, men det mellan 19-20 och det är ju exakt då jag lägger barnen.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0