.måndagsmorgon

Idag blir det nog bara en helt vanlig dag. Ungarna vaknade, blev omskötta, fick välling. Jag tog te och mackor. Lite bolibompa, sedan lek medan jag städade. Röjde upp i ungarnas kaosrum och K blev jätteglad över att kunna se mattan igen så han plockade fram en massa bilar och kör med dem på vägen. Hans/deras matta är alltså en med bilvägar på.
Vardagsrummet är städat och behöver bara dammas. Och golvtorkas egentligen. Köket behöver bara golvtorkas, och så lite minidisk sedan frukost, men den tar jag vid lunch. Badrummet städade jag i fredags, bara massa tvätt som behöver tvättas, men jag har redan en maskin igång. I sovrummet är det bara lite tvätt som ska vikas. Hallen dammsugas och golvtorkas.
Sen är det klart för idag, och imorgon är det bara att börja om...

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0