.jävla skitvideo

Jag är sur, arg, irriterad, allt... jävla skiiiiitvideoooo! Varför varför varför?Jag kommer in i alla menyer men kanalinställningen fungerar inte och jag fattar inte varför. Den ska ju funka. Knappen funkar ju i alla andra menyer, det var inga problem att ställa klockan men varför i helvete funkar det inte att ställa in jävla tv3?

Sur. Svinsur. Blä. Jag har videon för att kunna spela in program som går samtidigt som andra program, eller om det är ett väldigt bra program och jag inte vill missa ifall barnen skulle vakna. Men nu går inte det. Och då får jag förlita mig på att minnas repriser och inte alls få se programmen när jag vill. Hata videon!

Kommentarer
Postat av: floria

Och vi har inte ens någon video. Mitt bästa tips är att vara lite olaglig och ladda ner avsnitten du vill se, t ex på tankafett. Kanalernas egna program brukar man ju också kunna se på hemsidan, t ex såg jag barnmorskorna på svt:s hemsida. Corinne var alldeles galen i alla bebisar och ville se mer.

2008-04-03 ~ 09:03:09
URL: http://floria.blogg.se/
Postat av: Rhoena

Ja det är ett bra tips :) Fast jag fixade videon idag, efter lite trixande med att söka om videokanalen, det var det som strulade :)
Ikväll kommer ju filmen Outsiders och den bara MÅSTE jag spela in, har inte sett den på dvd nånstans så då får video duga.

2008-04-03 ~ 18:29:29
URL: http://rhoena.blogg.se

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0