.byxlös

Igår städade jag äntligen våra garderober. Det har varit kaos i dem länge. Och med lite mer överblick i vilka kläder jag egentligen äger insåg jag att jag har långt fler byxor än vad jag trodde. Men jag behöver ändå fler. För.

1 par är supersnygga och dem kan jag ha
1 par är sådär snygga, kan iallafall ha dem även när jag går ut
1 par är väl sådär ok men saknar för tillfället knapp
1 par är mina älsklings men det är ett slitet hål i baken så de borde slängas
2 par är sammetsbyxor= hemmabyxor
1 par är mina lazy days hemmabyxor
1 par är lilaröda och helt okej men vet inte om jag vill använda dem ute
3 par är svarta jeans som är för stora som jag ska försöka sy in
1 par är mina gamla byxor jag brukade jobba i, lite för slitna för att vara snygga längre
1 par är ganska vida och lite mer hemmabyxor än utebyxor
1 par är hemmasydda med sprucken söm, ska försöka laga
1 par är ganska snygga men lite för trånga
1 par träningsbyxor som är hemmabyxor

Ärligt, och jag tycker att jag är byxlös? Fast det är jag ju... på snygga par!

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0