.3 maj

Idag har det:
Snöat! Stora snöflingor, riktigt stora. Som barnhänder enligt GP.
Regnat.
Varit härlig sol.
Haglat.

K har varit på utflykt och var ledsen för att han frös :( Lilla gubben. Men han hade både t-shirt, långärmat, fleecetröja och jacka, plus regnkläder.

Jag har tatuerat mig! Fyllt i älvan. Den blev lite annorlunda mot förut, och först blev jag lite besviken, men när jag kommit hem och studerat den ordentligt i spegeln så är jag ändå nöjd. Det är inte samma tatuering, och den var lite finare i ansiktet förut, men då var den så blek, så helheten är mycket bättre. Ska göra lite mer på den sen, ska tillbaka när det läkt för en ny tid. Han tog bara 1000 kr, och då betalade jag 500 kr av dem i mars när jag beställde tiden. Så bara 500 kr denna månaden! Min julklapp från P.

Igår kom mina nya kläder också. Jag har köpt:





Så fina! Hatten känns bara liiiite för stor, men det var den minsta S/M.

Och nu vill jag bara ha en, eller fyra, saker till. Och det är ett gäng notböcker jag kollat ut. Men nu har jag handlat nog till mig själv för några månader.

Ja, just det. En sak till idag: NYCKLARNA!

Till (bara en liten bild grån google) :

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Ert hus? Ska bli kul att se det! Vi ses på lördag! Kram!

2011-05-04 ~ 19:22:48
URL: http://lippanssalighetssaker.blogspot.com
Postat av: Denice

gillar :-)

2011-05-05 ~ 23:57:20
URL: http://minapyssligheter.blogspot.com

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0