.den eviga kampen mellan mig och Kimi

En av Kimis favoritplatser är mitt knä. Visst är det gulligt och mysigt, men inte varje eftermiddag/kväll när jag sätter mig i soffan. ibland vill jag vara kattfri. Men det spelar ingen roll hur hopknycklad jag försöker sitta så kommer han med sin nos och trycker undan armar och ben och borrar sig fram.
Igår kom han igen och jag lyfte undan honom, och då försökte han vara smart. Först satte han sig bredvid mig och låtsades som ingenting. Så satte han upp ena tassen på mitt ben. Bara en tass. Lite nonchalant. Några minuter gick och så satte han upp andra tassen. Några minuter gick. Sedan trodde han att kusten var klar och smööööög upp i knäet. Som om jag inte märkte det. Nåja, han fick väl vara kvar då...

Andra kampen mellan mig och Kimi är min garderob, ännu en favoritplats. Men hittar jag honom där blir jag inte så glad. Inte för att han bryr sig.

Kommentarer
Postat av: tina

Hahaha. så gulligt. ((: Jag hade inte kunnat motstå han. haha

2011-03-07 ~ 21:42:24
Postat av: Britt-Marie

Det är klart att han måste få ligga i ditt knä:) Många kramar!

2011-03-08 ~ 19:44:33
URL: http://lippanssalighetssaker.blogspot.com

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0