.oron släpper

Idag gick allt bra!
Jag och K kom till skolan, och inget barn stod i kö. Det första K sa var att han skulle gå och ställa sig vid dörren, och så gjorde han det. Jag ställde mig i närheten och sa åt honom att inte flytta på sig om de andra barnen kom. Nä, sa han, det ska jag inte.
Så han blev först in, precis som han ville.
Och när jag hämtade honom så berättade han lite vad han gjort idag, bl a lekt med en pojke och några flickor i dockvrån, och när de gick till bamba (hemska ord!) hade en flicka T hållit honom i handen. Gulligt! Så det verkar faktiskt som att det går riktigt bra i skolan. Skönt det.

Kommentarer
Postat av: tina

så roligt när du skriver om hur ni har det. (: Längtar tills vi ses på lördag! (:

2010-09-29 ~ 20:56:09
Postat av: Denice

Hallå hallå! Maila eller smsa mig din adress så jag kan skicka barnens presenter och kort! De ligger bara här och väntar på adressen ;-)Ingen mening med det. Hoppas ni trivs i nya lägenheten, det verkar ju bra. Har A nytt dagis eller är det samma och har K ny klass? Kram!

2010-09-29 ~ 20:56:37
URL: http://minapyssligheter.blogspot.com
Postat av: Rhoena

Ja, K har en ny klass, fast A har inget nytt dagis än så länge. Hon får nog gå kvar på det gamla till nyår iallafall. Så det blir lite åka fram och tillbaka sen (hon har varit hemma tills nu men ska börja igen i nästa vecka).

2010-09-30 ~ 18:19:10

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0