.ringu

Igår tittade vi på Ringu.  Trodde den skulle vara jätteläskig, men det var den inte. Inte ens när tjejen kryper genom tv:n. Iofs visste jag redan handlingen eftersom jag sett amerikanska The Ring, men jag har inget minne av att jag tyckte den var läskig den heller.

Hm, hittade mitt gamla inlägg om sistnämnda film. Fast det är å andra sidan få filmer som skrämmer mig. Den värsta har varit Exorcisten som jag såg när jag var typ 16. Det var jag och en kompis, och vi tittade på den flera ggr för att vänja oss. Plus två gånger på bio.
Det är mest tanken som är läskig. När vi kollar skräckisar sitter jag med filtar och händer och tänker att Nu blir det otäckt och kikar fram mellan fingrarna, bara för att när filmen är slut mest tänka Jaha, var det inte mer.

Kommentarer
Postat av: tina

Har du sett orphan eller vad den heter? Den tyckte jag var läskig och oväntad!!

2010-10-24 ~ 23:06:48
Postat av: Rhoena

Ja, den har jag sett. och eftersom jag visste att det skulle vara något oväntat i den listade jag ut vad det var ganska snabbt s

2010-10-25 ~ 20:58:40
URL: http://rhoena.blogg.se/

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0