.feber igen

K har haft feber idag, stackars liten. Ibland känns det som att han har feber jämt, men när jag tänker på saken så har han bara varit hemma 4 gånger (med denna) från skolan denna termin, och bara 2 pga feber.
Han kändes varm inatt, och imorse ville han inte äta frukost, så jag tempade honom 3 ggr, 38,2 37,3 och 37,7. Jag var så nära att lämna honom i skolan pga de två sista resultaten, men som tur var ändrade jag mig. Han har legat i soffan precis hela dagen, och det enda han ätit har varit lite glass.
Nu när de skulle gå och lägga sig piggande han till lite, men det blir en hemmadag imorgon också. Förhoppningsvis är han helt frisk på fredag.

Kommentarer
Postat av: Denice

Lilla killen! Helt otroligt, men här har inga barn varit sjuka alls på hela hösten, inte sen i somras... Galet. Fast sen har jag ju triljoners vab-dagar ändå...

2010-12-19 ~ 21:36:12
URL: http://minapyssligheter.blogspot.com

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0