.utveckling

Idag är tredje dagen utan blöja på dagis för A. De två första dagarna har gått jättebra. Däremot funkar inte natten hemma än. Testade en natt, gick inte. Natten efter hade hon kissat i blöjan. Denna natten var den torr. Men jag ska se om ett par veckor hur det verkar fungera.

K var rolig i morse. Han klappade Knas, som rörde på huvudet.
K: Knas huvud är vaken men kroppen sover.

De är så underbara mina små! Börjar bli så stora nu. K har blivit liiite mer pappig, han har ju valt att pappa ska både läsa och söva, fast sen har han ropat på mig så jag får gå in i allafall. Han har också börjat vilja gå lite egna vägar till dagis, vilket han får så länge jag kan se honom. Tex att han går på stigarna och jag på gångvägen. Han vill inte hålla handen lika mycket som tidigare. Tänk att han blir 5 år i år! Tiden bara rusar iväg...

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0