.tvättbekymmer

Tvättmaskinen lät konstigt och jag insåg att den vägrar centrifugera. Jättekul. Jag är ju beroende av den! Jag måste ha tvättmaskin!
Nu hänger mina jobbkläder helt dyblöta på torkställningen. Tur att jag är ledig i morgon också.

Men så tittade jag på kvittot och tur i oturen insåg att vi har försäkring på den i två månader till. Problemet blir väl bara hur man ska forsla maskinen till butiken, och att de säkert tar jävligt lång tid på sig att laga den, för så brukar det vara, och sedan ska den tillbaka och installeras på nytt. Av oss? Eller gäller försäkringen sådant också?

Och på onsdag börjar ungarna på dagis igen och jag bara måste ha tvättmaskin!! En fungerande!

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0