.hemma igen

Nu är jag och kidsen hemma i Göteborg igen efter en vecka hos mormor. Deras mormor alltså. Har precis kollat på Morden i Midsomer och det inspelade avsnittet av Project Runway + lite av SATC som gick på tv, men jag orkade inte utan hamnade här medan jag borstade tänderna.
Rättelse: Jag läste systrarnas bloggar medan jag borstade tänderna. Jag hamnade här efteråt.

Imorgon får jag skriva lite mer om allt roligt vi gjort, badat i sjön, varit i bokskogen, ätit tårta, och JAG sydde ett par shorts till K. Och lite mindre roligt, som att jag sträckte ryggen imorse när jag lyfte A och det hugger och gör svinont. Har tagit 3 stycken 400 mg ibumetin under 3 tillfällen, men de har bara hjälpt litegrann.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: floria

ÄNTLIGEN! Har ju saknat dig under hela inläggstorkan även om jag som alltid är kass på att kommentera. Har så bråttom jämt för att hinna med allt jag vill.

2008-07-09 ~ 20:01:27
URL: http://floria.blogg.se/

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0