.idag idag

Dagen idag:
Upp klockan kvart i sex. Alldeles för tidigt. Ställde klockan på halv åtta och la mig i K´s säng och stängde dörren till deras rum, så låg jag där och slumrade lite medan de lekte. Funkar bra.
Runt åtta blev det frukost och sedan tandborstning, hårborstning, kläder, skor, jackor,  gå.
K gick lugnt in, A rusade in utan att knappt ha tid att ta av jacka och skor. Hon brydde sig inte ens när jag sa hejdå, skulle bara åka rutchkana.

Nu sitter jag här. Om en stund ska jag kolla lite på amv. Sen ska jag försöka samla lite mod och ringa några ställen.
Jag vet inte om det är så smart att skriva om det ev jobbet här, men å andra sidan är det bara jättefå som hittat till min blogg, för den är ju inte särskilt kul och så vill jag ha det också, och det går inte att söka upp den på google på att veta mitt namn (tror jag, kanske borde testa). Nix, det går inte, man får bara upp andra som heter som jag. Och sen känner jag lite - bryr jag mig?
Nej, jag tror inte jag bryr mig speciellt om det här jobbet, mer än att jag är så kluven. Ibland känner jag mig skitcool, det här fixar jag, det är luuuugnt. Ibland vill jag bara krypa ner under täcket. Fast jag tror inte jag borde oro mig så väldigt. Jag kommer nog inte fixa provdagarna ändå, och då får jag det ändå inte. Bara lite pengar. Haha. fast då kan jag inte använda erfarenheten i CV:t. Så det bästa vore att 1, jag hittar något annat fort som fasen, eller 2, jag går dit och fixar det i 1 månad så jag kan använda det sen. Men det kommer säkert bli 3, jag går dit, försöker fixa det men de eller jag säger Nej, tyvärr, inte min grej. Imorgon gäller det. Fast då är det inget springa på stan, utan utbildning, så jag borde väl gå in på deras hemsida och "plugga" lite så jag inte sitter där som ett fån.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0