.komplimang eller?

Dom gräver upp vår trädgård. Igen, ja. Förra gången i november pga en vattenläcka, denna gång för nåt de skulle byta. Jag vet inte riktigt och jag bryr mig inte.
Nu har de grävt upp hela gatan så folk inte kan gå där, så de knackade på och frågade om folk kan få gå i vår trädgård eller om de ska hämta en gångbro. Jag sa ok till att gå i trädgården.
Det som var lite jobbigt, eller inte jobbigt men komiskt, var att när jag öppnade dörren så säger han utanför:
"Är mamma eller pappa hemma?"
Haha.
Ärligt.
Jag sa något i stil med "eeeh, jag bor här med min sambo." Han sa "ursäkta" men jag vet inte om jag kanske skulle ta det som en komplimang.
Jag tror jag gör det.
 
Och imorgon ska jag jobba! Och handla till kalaset.

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Helt klart en komplimang! Man ska suga åt sig av allt positivt!

2012-09-16 ~ 20:11:16
URL: http://lippanssalighetssaker.blogspot.com

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0