.WT

Det var heeeeeelt underbart och de var SÅ BRA!!! Stod nästan längst fram också, bara en framför så jag såg hur bra som helst. Hoppas de kommer till sverige igen, då ska jag vara där, och hade jag varit rik hade jag varit i stockholm ikväll och sett dem igen.
Nu kollar jag youtube-videor och återupplever kvällen.

Igår:
Buss till falköping, vi slapp betala! De tar inte kontanter, kiosken hade inga busskort och man kunde inte köpa mobilbiljett till falköping? Knäppt, men snälla busschauffören lät oss åka med ändå.
I falköping köpte vi tågbiljetter, blev förföljda av ett fyllo och fick äta på en svindyr pizzeria/krog eftersom vi bara hade 40 min på oss och inte hann gå någon annanstans.
Tåg till Gbg och sedan gick vi till Trädgårn. Stod i kö i 40 min, köpte en tröja.
In, garderob, ut på golvet (jag fick visa leg haha), tog en plats.
Kl 19 ca kom det svindåliga förbandet upp, och jag tror att alla bara stod och önskade att de kunde försvinna och Within Temptation skulle gå upp istället. Och tillslut så...
Vid introfilmen trängde sig två asfulla killar fram och tog min plats! Blev asförbannad, jag hade inte stått på samma plats i 2 timmar för att bli undanknuffad, så jag sa till dem plus några andra som också blev sura (vi var korta tjejer och de långa killar) och tilllslut fattade deras fulla hjärnor att de inte fick stå där. Bra!
Alla låtarna var super och i slutet sjöng alla ja må han leva för en i bandet som fyllde år.
Sen ner till garderoben (inte lätt, en trappa), gå till bussen, åka till borås. Grannen, P's kompis, kom och hämtade men innan vi åkte hem åt vi på mcDonalds.
Vi gick hemifrån kl 14 och kom hem runt 1 tror jag.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0