.ett flertal händelser

Idag blev en sådan dag som det hände en massa saker på känns det som.
Först fick jag fler jobbtider, så nu jobbar jag 5 dagar denna vecka.
Sedan hämtade jag barnen på dagis, och K var trött och så hader han plötsligt feber igen, det känns som om det inte alls var längesedan han hade det. Men jag tror det gick över efter några timmar, hoppas det. Mår han bra imorgon får han nog gå till dagis ändå.
Sedan var A ute ensam en stund, för första gången! Hon ville så gärna gå ut och jag kunde ju inte hänga med med en sjuk K. Hon lekte med sina sniglar som hon hittat och allt gick bra. Jag hade givetvis koll från fönstret.
Sedan var hon inne en stund igen, och sedan ut igen när grannkillen kom ut.
Då ville K också gå ut en stund, vilket han givetvis fick. Ute blev det lite bråk mellan barnen så P gick ut. Under tiden lagade jag stuvade makaroner och hörde plötsligt en katt jama i trappuppgången. Visade sig att P slarvstängd dörren, så Lava och Kimi smitit ut ner till grannen, som kom uppkånkande med dem till oss igen. TUR de inte sprang ut genom ytterdörren där nere.
Dessutom hittade jag två nya minismå spindlar i badkaret, var kommer de ifrån? Vid fyra tillfällen nu har jag hittat sådana, och P också vid några tillfällen. Äckligt, hoppas vi inte har spindelbebisar under badkaret eller något.

och så har jag gjort pärlplattor med Hjulben på till båda ungarna, två likadana. Hde tyvärr bara en blå färg på pärlor och en inte för stor pärlplatta.


Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0