.inte mycket kvar

I lördags var barnens mormor, J, och min farmor och farfar här. Vi satte upp julgranen för att kolla att den var okej, och då kunde vi ju lika gärna passa på och klä den. Den är verkligen superfin, fast den är av plast. Ska ta kort imorgon. Vi har inte mycket grejer i eftersom vi aldrig haft en gran på 2 meter förr, men det räcker. Det mesta sitter på framsidan.

Idag har jag även köpt de sista julklapparna till barnen, så jag har bara en sak kvar till P att köpa.

Imorgon ska vi handla julmaten efter att ha lämnat K i skolan. Jag var på coop imorse och det var så skönt att gå där när det knappt var något folk alls i affären. Sedan blir det lite städning, rulla köttbullar och pynta. Slå in lite julklappar och sen är det i stort sett färdigt!

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0