.paket till mig

Idag kom det två paket till mig, från Sweden Rock och Ginza. Tröjan passade perfekt, vilken tur. Nu måste jag köpa ramar till plancherna så jag kan sätta upp dem. Har inte ens öppnat dem för att se hur de ser ut än. Kanske kan ta mig ner till stan imorgon?
Eller så väntar jag. På fredag hämtar barnens farmor ungarna, för jag och P ska jobba båda två. Men jag jobbar bara till tre, så då finns det lite tid att gå på stan. Då ska jag köpa resten av K´s presenter. Ett pussel och en legogubbe tror jag det blir.

Ikväll blir det film! Är sugen på att se Pans labyrint, hoppas P vill titta med mig.
Och typiskt att ginza inte skickade böckerna förrän idag, jag vill ju veta om abc-tåget är med eller inte. Hoppas, hoppas, hoppas för K´s skull...

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0