.ömt

När jag sjukanmälde mig imorse sa jag att jag tror jag kan jobba imorgon. Och sedan under dagen ringde de för att kolla och jag sa ganska tvärsäkert ja till att jag kan det. Men då hade jag bara suttit i soffan med dator, bok och korsord hela dagen.
Nyss var vi en liten sväng till affären för att köpa mat, men jag är inte sugen på någonting. Köpte makrill och körsbärstomater bara. Och magen känns öm. Jobbigt. Jag får verkligen hoppas att jag kan åka imorgon nu när jag sagt det. Får väl lägga mig tidigt ikväll också, fast inte så tidigt som nio iallafall...

Kommentarer
Postat av: tina

Krya på dig!! ): Asjobbigt o jobba om man mår dåligt ju.

2009-09-05 ~ 20:59:20
URL: http://tinys.blogg.se/

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0