.jag fick ett mail

För några månader sedan beställde jag lite saker från Sweden rock shop. Nu i veckan kom plötsligt ett mail att betalningen inte gått igenom. Jaha, kul.
Okej, man ska märka sådant, att 500 kr inte saknas från kontot. Men man (jag) tar ju för givet att allt funkat som det ska när sakerna kommer med posten. Det är ju det som är grejen med att betala med kortet direkt - varorna skickas när de fått sina pengar. Nu skickade de ändå, av någon anledning. Och inget mail om icke-betalningen förrän nu.
Nåja, mailet var trevligt och jag skrev tillbaka att jag självklart ska betala, och det gick så bra så att göra det i slutet på månaden. Det känns ju lite mindre i plånboken att göra det när lönen kommer.


Kommentarer
Postat av: tina

Fan vad surt. ): Men skönt att dom var trevliga. (:

2009-10-15 ~ 20:54:38

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0