.mer jobb till mig

Jobbade idag och har även sex tider till. Först 4 dagar denna vecka, en dag nästa, och två dagar veckan efter. Ikväll hade jag tänkt kolla på 3 avsnitt VM (kollade ett igår på 4e skivan) efter DHW men de planerna sprack när en ringde och frågade om jag kunde jobba för henne imorgon. 5 dagra denna vecka. Så nu ska jag gå och sova istället.
Skönt med lite jobb faktiskt. Jag uppskattar ledigheten så mycket mer!
April kommer bli väldigt lugn (dvs inget jobb knappt) men jag är iallafall garanterad jobb inför sommaren! Vilket innebär att jag för tillfället kan sluta jaga sommarjobb och det känns bra. Hålla ut april, och sedan en hel sommar full av jobb.
Det låter ju inte så kul.
Suck.
Har varit helt ledig de senaste 5 somrarna.
Men huvudsaken är att barnen ska få en ordentlig sommar, och det blir det. De ska vara iallafall en vecka hos mormor och en hos farmor när dagis är stängt.
Nästa sommar ska jag se till att antingen ha ett bra jobb med semester, eller ha sparat pengar så jag kan ta mig semester ändå. Iallafall ett par veckor.

Kommentarer
Postat av: floria

Vad gulliga de är! Kan du inte ge dem varsin stor kram från oss? Menar alltså K och A. Kram!

2009-03-19 ~ 13:57:43
URL: http://floria.blogg.se/

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0