.min nästa tatuering

Nu har jag äntligen hittat mitt nästa tatueringsmotiv. Det känns så rätt! Jag vill göra den nu, hur ska jag stå ut med att vänta hela sommaren? Men jag tror att det är det bästa, med värme, eventuella bad i sjöar och hav och jobb känns det som att det är bäst att göra den på hösten. Men jag tänker vänta max till september. Det får bli min födelsedagspresent.
Motivet är barnens namn i runskrift. Tänker härma Tiny och sätta den på insidan av överarmen. Det är verkligen perfekt, jag får barnens namn på kroppen som jag vill ha, men jag skyltar inte med namnen ändå eftersom endast de som kan runor kommer kunna läsa det. Har frågat grannen som är runexpert så att det blir rätt. Kommer bli så snyggt, och skulle det bli fler barn är det bara att lägga till ett namn under. Längtar! I höst kommer det inte göra så mycket att sommaren är över.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0