.det är svårt att packa

För det första tar jag alltid ha med mig alldeles för mycket. För jag kan aldrig bestämma mig för vilka kläder jag och barnen ska använda, vilka jag kommer vilja använda. Men jag lyckades banta ner det till 4 ombyten var. Till barnen.
Och det är en svår tid nu.
När det är vinter så är det vinter = endast varma kläder
När det är sommar är det sommar = endast tunna kläder och ev någon tjock tröja.
Men nu måste jag ha med mig varma kläder ifall det skulle bli fyra kalla dagar, och tunna kläder ifall det skulle bli varma dagar. Jag hoppas på varma, så det blev mest kortärmat. Det är ju ändå månadsskiftet april-maj.

Nu ska jag äta frukost och sedan packa klart. Mutor, böcker, mobil och plånbok och sådana saker. Skriva en lista över det jag måste handla innan vi åker. Skönt att barnen är på dagis så jag kan fixa i lugn och ro.

Kommentarer
Postat av: floria

Lilla A kan ju i värsta fall låna kläder här, och du också. Kram! Ska bli så kul att se er!

2009-04-29 ~ 10:11:26
URL: http://floria.blogg.se/

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0