.födelsedagspresenter

Idag när vi var ute i lekparken/lekparkerna kom det en unge med en gosedjurstiger på armen.
"Min tige!" ropade A och ville springa efter.
Så nu vet jag alldeles säkert att hon bara måste få en stor, härlig, gosedjurstiger i födelsedagspresent. Hon älskar verkligen tigrar. Jag vet inte om det ska vara Nalle Puhs tigerkompis, får se vad vi kan hitta.
Annat jag tänkt att hon kan få: Nicke Nyfiken-filmen, kanske en boll, någon bok helt klart.
K ska få Dr Snuggles-film, smålego, någon bok.
Hoppas det kan bli Ullared i sommar, och hoppas vi kan hitta mycket! Båda barnen behöver nya garderober, och dessutom dubbel uppsättning stövlar och regnkläder. Och vinteroveraller! Jag hoppas A kan ärva K´s, men hon är mindre än han var i samma ålder, så det ser inte så ut...

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0