.säg åt mig

Jag måste sova.
Trött. Trött trött trött.
Känner inte alls för att gå och lägga mig.

Jag vill att klockan ska vara typ nio, och att jag ska vara jättejättepigg och ha hela kvällen på mig att göra något vettigt.
Jag gör aldrig något vettigt (kvällstid) nuförtiden.
Jag surfar runt på communitys.
Jag spelar spel på funnygames.nl. Ja, fråga mig inte varför jag är just på en spelsida från nederländerna, jag hamnade där en gång och stannade kvar.
Jag bloggar.
Jag glor på tv.
Jag läser böcker. Fast det är ju vettigt.

Jag tror jag ska skärpa mig nu. Försöka ägna min tid åt saker som betyder något. Scrappa barnens album. Skriva. Sådant jag egentligen vill göra men aldrig orkar, för jag är för trött. För att jag, som idag, lägger mig alldeles för sent.
Säg åt mig att gå och lägga mig!

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0